Contact
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag. Onze experts zijn 7 dagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Contact: klantendienst@monami-fashion.nl
We proberen steeds binnen 2 werkdagen te antwoorden.
Producten
We raden je aan om de maattabel op de productpagina te raadplegen.
Je kunt deze vinden door te klikken op "maattabel". Zo vind je de perfecte maat voor jou.
Stuur ons een berichtje via de contactpagina of via klantendienst@monami-fashion.nl.
Wij houden je dan op de hoogte wanneer het product opnieuw in stock is.
Bestellingen & betalingen
Je kunt betalen met Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Amex en Bancontact.
Helaas kunnen we de gegevens van je bestelling niet meer wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat we je bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken.
Past het artikel niet? Stuur het dan naar ons terug voor de juiste maat.
Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail.
Deze e-mail bevat het bestelnummer, het besteloverzicht en het verzendadres.
Helaas kunnen we de gegevens van je bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat we je bestelling zo snel mogelijk verwerken en inpakken.
Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice om de oplossingen te bespreken.
Verzending
We leveren momenteel enkel in België en Nederland. Onze bestellingen worden verzonden met DHL, Bpost, DPD of UPS.
Alle informatie over de verzendtijden en -tarieven die we hanteren, vind je op onze Verzending - pagina.
Alle informatie over de verzendtijden en -tarieven die we hanteren, vind je op onze Verzending - pagina.
Zodra je pakket is verzonden, sturen we je een e-mail met Track en Trace.
Hier kun je de status van je bestelling vinden en indien nodig aanvullende instructies geven aan de bezorgdienst.
Heb je je bestelling niet ontvangen?
Helaas! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt je bestelling verzonden. Hier ontvang je een e-mail met een track & trace om het pakket te volgen.
Heb je deze mail niet ontvangen of is de status van je pakket onduidelijk?
Neem dan contact met ons op via klantendienst@monami-fashion.nl.
Retourneren en ruilen
Retourperiode
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarbinnen de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden mag retourneren. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons warenhuis teruggestuurd moet worden.
Voorwaarden retourzending
Alle artikelen moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen staat die geschikt is voor wederverkoop met de labels nog aan het artikel.
Voor artikelen gekocht in de uitverkoop of afgeprijsde artikelen biedt Monami geen mogelijkheid tot restitutie. Deze items kunnen alleen worden geruild voor een ander item uit de collectie of kunnen worden ingewisseld voor shoptegoed.
Verzendkosten worden niet vergoed.
Retourzendingen zijn op eigen kosten en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je het pakket terugstuurt.
Het ruilen of retourneren van een bestelling is heel eenvoudig.
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar klantendienst@monami-fashion.nl waarin je aangeeft dat je één of meerdere producten wilt ruilen.
Wij sturen je dan direct de retourinstructies toe.
Nadat je retourzending door ons magazijn is ontvangen, verwerken we je retourzending binnen 10 dagen. In de meeste gevallen wordt je ruilwens binnen enkele dagen uitgevoerd.
Je ontvangt altijd een bevestigingsmail met een traceercode zodra je nieuwe bestelling is uitgevoerd.
Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden. We geven je een update over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren.
Als je je retour al hebt aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen we contact met je op en zoeken we samen naar een oplossing.
Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Dit is een code van vijf cijfers.
Als je deze e-mail niet goed hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.
Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Uiteraard lossen we dit graag met je op.
Stuur een bericht naar klantendienst@monami-fashion.nl met een foto van de klacht.
Onze klantenservice zal zo snel mogelijk samen met jou naar een oplossing zoeken.
We hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarbinnen de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden mag retourneren.
Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons teruggestuurd moet worden.
Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden we je de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon.
Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.
We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retourzending in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen.
Op je track and trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen.
Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht.
Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.