Retourbeleid
Volgens het Europees recht heeft u 14 dagen recht op het herroepingsrecht. Indien u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
U dient de verzendkosten te betalen. U draagt verantwoordelijkheid dat het pakket op het juiste adres wordt bezorgd dat de producten onbeschadigd aankomen. Het product zit in de originele verpakking en eventuele labels zitten er nog aan. Er zijn geen sporen dat het artikel gebruikt is (in geval van gebruik sporen, wordt het product NIET retour genomen). Het retouradres zal bij het retourproces vermeldt worden. Goed om te weten is dat het retouradres zich in Azië bevindt waardoor de retourkosten mogelijks hoger zijn dan verwacht. Er is geen retouradres in Nederland of België.
Consumerende producten, hygiëne producten en andere producten die we na (zelfs eenmalig) gebruik niet meer kunnen doorverkopen, worden niet teruggenomen.
De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
1. de bestelling bevat nog alle bijbehorende onderdelen, componenten en de verpakking is precies zoals het product aangekomen.
2. producten waarbij hygiëne belangrijk is, grondig zijn gereinigd voordat het retourproces begint.
3. het product onmiddellijk na ontvangst defect bleek te zijn.
4. wij hebben het recht om de klant de verzendingskosten te laten betalen indien de tracking en registratie optie vereist is.
5. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen in behandeling genomen en indien aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze termijn officieel bevestigd.
*Wij behouden ons het recht voor geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen buiten onze schuld reeds zijn gebruikt of beschadigd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om de retourprocedure te starten.
1. Stuur een e-mail naar: klantendienst@monami-fashion.nl
2. Zorg ervoor dat de e-mail bevat:
3. Bestelnummer
4. Reden voor teruggaveverzoek
5. Foto van het product in geval van breuk
6. Voornaam + achternaam klant
7. Adres van de klant
Wij zullen dan met u spreken en u het retouradres geven.
Stuur de retourzending nooit terug naar de afzender, wij mailen u het juiste adres nadat u ons daarom gevraagd heeft. U als klant zijnde betaald de verzendkosten om het product te retourneren.
Vriendelijke groeten,
Monami